شهیـــد محــــمود ملــــتی

بسیج مسجد کاظمبیک بابل

شهیـــد محــــمود ملــــتی

بسیج مسجد کاظمبیک بابل

شهیـــد محــــمود ملــــتی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام محــــمود ملــــتی از بسیجیان پایگاه علی بن ابیطالب ع مسجد کاظمبیک بابل است که به همت اعضای واحد دانش آموزی این پایگاه پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : حسن
تاریخ تولد : 1311/01/10
تاریخ شهادت : 1362/12/06
محل تولد : بابل
گلزار معتمدی بابل
نحوه شهادت :اصابت ترکش خمپاره به سر
محل شهادت : عملیات والفجر6 - دهلران

بایگانی

وصیتنامه شهید محمود ملتی

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

(وصیتنامه پاسداراسلام و قرآن شهید محمود ملتی)

با درود و سلام به حضرت ولی عصر(عج) منجی عالم بشریت و برپا کننده عدل الهی، فرزند زهرای اطهر و با درود و سلام به نایب برحقش امام خمینی رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی ایران و سراسر گیتی و با درود به امت شهید پرور ایران و با سلام به تمام خانواده های شهدا،اسرا،معلولین و مجروحین و با درود و سلام به شهیدان صدر اسلام تا کنون از هابیل تا کربلا از خونبار حسینی تا خونبار خمینی.

اکنون که من به ندای امام لبیک گفته و برای آزادی سازی کربلای حسین(ع) به جبهه ی حق علیه باطل اعزام شد.چند روزی به عملیات نمانده است شاید خداوند مارا جزء کاروان حسین(ع) محفور گرداند.اگر این توفیق را به من داد تا در راهش جان دهم.شما خانواده عزیزم هرگز برای من گریه نکنید فقط به خاطر حسین(ع) و حبیب ابن مظاهر و علی اصغر گریه کنید. این مظلومانه شهید شدند و راه خدارا جاودانه به ثمر رساندم که ثمر خون حسین(ع) الان در ایران اسلامی جان گرفت و رشد کرد و ما از ثمره ی خون حسین(ع) هستیم.

خانواده ی عزیز اگر حسین(ع) در صحرای کربلا شهید نمیشد و تن به ذلت میداد الان ما کجا و اسلام کجا،ما اسلام را نمیشناختیم و می بایست در خشم خدا بسوزیم و پشیمان باشیم. خانواده های شهدا برای حسین(ع) و شهدای کربلا گریه کنید که مارا در نزد پروردگار شرمنده نساخته است و باروی باز در نزد پروردگار جای داریم پس برای حسین(ع) گریه کنید که این گریه سازنده است و انسان را در نزد خدا رو سفید میکند. خانواده عزیز هر وقت یاد من افتادید بروید و قرآن را بگیرید و تلاوت کنید که انسان را به یاد خدا می اندازد و صبر وشکیبایی را در انسان رشد میدهد.شما صبر را هیچگاه فراموش نکنید. چیزی که نزد خدا از همه گرامی تر است صبر است و خدا صابرین را دوست دارد.صابران در نزد خدا منزلت دارند. من که جز برای خدا جان ندادم تا خدا از من راضی گردد پس شما هم به خاطر خدا صبر را پیشه خود کنید.

خانواده شهدا نگذارید این کافران از خدا بی خبر به این انقلاب صدمه بزنند. اگر دیدید که میخواهند لطمه به انقلاب بزنند محکم به دهانشان بزنید و تا خدا از شما راضی گردد. نگذارید عزیزان شمارا لگد مال کنند. نگذارید بر روی خون عزیزان شما قدم بزنند و به اسلام لطمه بزنند تا خون عزیزان شما از شما راضی باشند.

فرزندان عزیزم،سنگر مدرسه درس را سلاح خود قرار دهید وهیچ گاه عقب ننشینید تا این سلاح به دست دشمنان ما برسد و با این سلاح به ما ضربه بزنند.

فرزندان عزیزم،اگر میخواهید من و خدای من از شما راضی باشند،حرف امام را اطاعت کنید و هیچ گاه جز اسلام هدف دیگری نداشته باشید که این راه انسان را در نزد خدا مفید میکند.

پسر عزیزم حسن، تو وکیل و ناظر من هستی هرکاری که صلاح میدانی انجام بده و خانواده ی خود را کمک کن به مادر و برادر و خواهرانت برس و از آنها جدا نشو.اگر بخواهی کاری کنی که خانواده از دستت ناراحت باشند، من در نزد رسول خدا از تو شکایت میکنم. اگر میخواهی من خدا از تو راضی باشیم هرکاری که اسلام میگوید انجام بده که خانواده ی من از همه شما راضی باشند.

والسلام 

۹۴/۰۴/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی